Dan före...

             

Skinkan är kokt, köttbullarna rullade, saffransbullarna gräddade. Gubben och jag har haft en mysig pysselkväll. Sonen kom hem med min bil och jag körde honom till Högdalen, han skulle ut till G-berg för imorgonbitti ska han köra Bella med familj till Arlanda. De ska fira julen hos hennes mamma i malmö.

Efter att vi smygstartat med julmaten, köttbullar och rödbetssallad till middag, knypplade jag en stund på den rosa RB-symbolen, sen virkade jag en prinsesstårta (Amigurumi - Mia Bengtssons bok) Här tänkt att jag vill ha en kul nåldyna på knyppeldynan, denna är ju perfekt!

Nu återstår bara att ligga på helspänn för att höra när jultomten kommer för att fylla på med klappar under vår tomma gran :O) Undrar var han tar sig in när vi inte har nån öppen spis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0