Härlig söndag





Klockan halv tolv sågs Monica och jag i Heron City... vi såg G-force, en animerad film om marsvins-agenter som vi pratat om i flera månader, men nu kom vi iväg... i grevens tid, för snart går den väl inte längre. Den var skitkul! Det var Monica, jag och tre barnfamiljer i salongen och jag skrattade pinsamt högt emellan varven.

Sen gick vi på Pizza Hut och planerade lite framtid innan jag körde ner henne till Skavsta. Spolarvätskan hade frusit så vi fick stanna varannnan mil och putsa rutorna. Vi kom till Skavsta med två minuter till godo så mer perfekt kunde det inte bli. Hon messade att hon kommit fram till Norge samtidigt som jag landade i affären hemmavid. Otroligt smidigt med flyg!

Kvällen tillbringades dels vid TV:n, dels med köttbullsrulling medelst -stekning... måndagen berättar jag mer om senare :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0