Ragnar på landet igen

Var ner en sväng till med äldsta dottern som är på besök från Norge. Ragnar var med förstås!

8 juni 2009 8 juni 2009

Vi ska snart få kommunalt vatten indraget till huset så jag passade på att plocka massor av gott blåbärsris, det ska ju ändå grävas bort i veckan. Poppis sysselsättning och karten var visst goda oxå...

8 juni 2009 8 juni 2009

Blombuketten från barnbarnet stod så fint kvar på bordet... Mommos första bukett!

Som vanligt busade han med det han kunde komma på. Lille herrn behöver ständig passning!

8 juni 2009 8 juni 2009

Annars finns mina tankar hos flickan i Stureby och hennes familj. Obegripligt att det hänt, att det kan hända!

Kommentarer
Postat av: Ia

Det är som att ha småbarn på nytt förstår jag ;)



Tänker på Dig både av den ena och andra anledningen <3

2009-06-10 @ 09:07:34
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: Guggelutt

Så sant... tog beslutet att vingklippa honom idag. Han blev lite annorlunda, sitter mest i ett hörn och när jag tog ut honom satt han så still på mitt bröst att både han och jag somnade i soffan. Men nu kan jag känna mig lugnare inför eventuella ofrivilliga friflygningar. Vill inte förlora mitt gull. Och jag tror han vänjer sig fort, snart får han ju springa ute och han kan fortfarande flyga kortare sträckor. kram

2009-06-10 @ 16:13:43
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0