Skolavslutning

Så har min yngsta dotter slutat 9:an...en epok i livet är till ända och nya börjar. Morgonen blev i stressigaste laget så när jag kom till skolgården fick jag  yrsel. Hoppas snart få komma till endokrinologen på Ersta för utredning. Att vara sjukskriven i 8 månader är ingen rolig tillvaro. Men avslutningen var fin, ett rockband spelade och kören sjöng, rektorn talade och så betygsutdelning med kramar, vi skålade i Pommac och åt prinsesstårta. Min nästäldsta dotter och hennes barn var med, hon gick ut 9:an i samma skola för 9 år sen och många lärare är fortfarande kvar. Eftermiddagen har jag tillbringat i sängen och vid spisen innan jag skjutsade yngsta dottern till en minnes-stund för flickan i Stureby...

9 juni 2009, på Bekkis skolavslutning 9 juni 2009 på skolavslutningen

Kommentarer
Postat av: Snurran

Det är så tragiskt, det där med flickan i Stureby..Kände de varandra?

2009-06-09 @ 20:13:34
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Guggelutt

Ja, Bekki gick i den skolan i 7:an och efter det har de fortsatt höras på Facebook och blogg mm. Bekki har varit tillbaka och hälsat på flera gånger... så hon känner ju alla tre på olika sätt... Men mest av de tre umgicks hon med Tess som hon t.o.m hade hon egna foton på. Det finns andra där som hon har ännu mer kontakt med, men ändå ...tragedin vet ingen gräns kram

2009-06-09 @ 22:22:48
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0