Stora Knyppeldagen i Vadstena

Jag har varit på knyppelkurs i Vadstena. Så otroligt roligt! Jag har inte knypplat särskilt länge och fått ta paus i kursen hemma pga mitt nyinsjuknande i hypothyreosen, men detta gick bra, vi fick ta saker i vår egen takt och inspirationen och glädjen har gjort gott i både kropp och själ. Nedan kommer några inspirerande foton:

Efter Svenska Spetsars mönster. Knyppeldagen i Vadstena 2009 Okänd knypplare.  Knyppeldagen i Vadstena 2009
Knyppeldagen i Vadstena 2009 Efter Svenska Spetsars mönster. Knyppeldagen i Vadstena 2009

Jag vill inte publicera bilder på knypplarna jag fotat idag eftersom jag inte frågat om lov, men fotona nedan är vad jag åstadkommit under min tid som knypplare ;O)

26 juni 2009Efter Svenska Spetsars mönster:  Udd och stad i två  varianter, Tvärgatan, Vitsippan och Stjärnbågen.

Kommentarer
Postat av: Ia

Vilka jättefina saker Du gjort! Jag är ju lite galen i madonnor så den gillar jag verkligen men också den brudkrona Du gjort...fantastiskt vacker!!!

2009-06-27 @ 08:59:09
URL: http://kajsalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0