En riktigt bra dag!

Hade ställt klockan på 11.00 idag, men vaknade långt före det. Åkte med Janne till Fittjaverket och hämtade vår Mitsubishi (som vi knappt använder längre, men behåller pga dragkroken) för att Jens ska få ha bil i helgen. När vi kör ut från garagen se vi två polisbilar och en avspärrning i våningshusen. Ikväll hittade jag denna artikel: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6070137.ab 
Vi gjorde ett litet besök på Hornbach för att titta på en fusktegelvägg som Janne förälskat sig i och den var verkligen skitsnygg, den ska vi ha på fönsterväggen i vardagsrummet i Sanda. Jag köpte på mig en mosaik-kakelplatta som jag ska göra 4 grytunderlägg av! Urläcker brun med guldstänk. Jag hittade bra pris på strumpor på Coop...imorse konstaterade jag att jag inte hade ett enda helt par kvar...


 
Hemma plockade jag ur alla båtgrejer ur Mitsubishin och värmde lunch innan jag åkte till jobbet och Filtklubben. Idag hade vi en gäst, vår kyrkoherde, som berättade om en resa han gjort i Rwanda, om när han fick viga sin syster på savannen, om bergsgorillor och folkmordet 1994. Jätteintressant!

Handlade på hemvägen. Nu är min och köper nytt tangentbord åt mig förrrr det ta tangentbrd görmig VNSINNNNNNNNNNG. DETÄRRRRRRRRHEEEEEEEET FUKAAAAAAAAAAAT

Kommentarer
Postat av: morsan ( igen)

Så där blev mitt tangentbord när jag råkade spilla Martini i det =)

2009-11-06 @ 21:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0