F-dag

Först FRIVOLITETSKURS.

Gråmulet och kallt, men efter en snabb varm dusch gav jag mig av från Sanda, kom till Jakobsberg lagom till kl. 11 och satt där och "frivolerade" på Monica-korset. Tung och seg i hela huvudet.



Kom hem före kl 16.00. Hemma firades FARS DAG för fullt med FAMILJEN. Jens och Sandra hade redan åkt med Monica för att hinna till hennes buss i Karlstad, men Bella och Justin samt Linnéa och hela hennes familj satt och åt tårta och petit chouixer (eller chokladsnoppar som Justin tyckte det såg ut).

 


Monica landade i Oslo vid 23.30, men Jens tog det lugnt (klokt när körkortet är nytt!!!) och var inte hemma förrän halv ett inatt. Jag blev klar med det röd-svarta Frivolitetskorset Monica, det gröna Christinakorset blev klart häromdan och nu har jag börjat med en rosa ängel.



Idag har jag tillbringat två timmar på jobbet efter en i princip sömnlös natt. Försöker fortfarande få tag i psykiatrin, men de är omöjliga. Ska snart på utvecklingssamtal med Bekki...hon vill ta ett sabbatsår och jobba...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0