Lunka på...

...ja, det gör livet. Två timmar om dan på jobbet och sen i övrigt rehab och vila. Igår blev en lång dag. Tidigt på jobbet med mässa och personalmöte, sen fick sonen köra mig till psykoterapin. Han blev stoppad av polisen (se historian nedan), men kom ändå tillbaka i god tid och hämtade mig. Hem och göra pannkakor och slå frivoliteter innan knypplingen på kvällen.

Idag tog jag lite sovmorgon, var på jobbet mellan kl.11-13 och sen till sjukgymnasten. Vi har pratat kost och motion. Det blir GI-inspirerad viktväktarkost. Ca 3 halvtimmes motionspass i veckan. Läxa: testa vattengympa på tisdag och meditationsyoga nästa måndag. Invägning och midjemått om 2,5 vecka. Min egen våg visar 103 härliga guggelutt-kilon!

Handlade på vägen hem. Tänkte morötter istället för potatis... Två lagade mål, mycket rotfrukter och grönsaker, minst en frukt och två mellanmål om dan, och rättika vid sötsug! Det är effektivt!

Idag blir det kyckling med mozarella, sugar snaps (kenyanska sockerärtor?), kokta morötter och kornris. Yummi!


Alltid roligare bloggar om man lägger in en bild oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0