...ytterligare en överraskning ...

På med ljudet och njut!

http://elfyourself.jibjab.com/view/tFZ5RhSbWStxopdB?cmpid=ey_fb_self



Psyk-chefen ringde oxå på eftermiddagen. Jag berättade om hela händelseförloppet och oxå att psykiatrikern ringt och att vi ska ses på torsdag för att gå igenom min medicinska situation.  Psyk-chefen skulle prata med min s.k kontaktperson... vi får se om jag anmäler till patientnämnden eller låter det vara, just nu är jag helt lugn men jag vill låta det hela sjunka in oxå. Nu känns det bra att träffa min husläkare på måndag och psykiatrikern på torsdag så jag en gång för alla (hoppas jag) kan få förklaring i vad som orsakar vad, krypningar, extrem trötthet, skakningar, hjärtklappning... för rimligtvis borde man inte må så pyton igen efter en så lång "resa" som jag gjort.

Ringde oxå VC för att kolla om det fanns svin-vaccin åt mig om jag skulle ge mig av till Oslo över en helg. Där härjar svinis hejvilt och tydligen är var 7:e person där sjuk nu, läste jag nånstans. Dottern som bor där har redan haft svinis så ... Men jag blev avrådd från att åka för jag hör tydligen till en riskgrupp eftersom jag är kroniskt sjuk och fet... hoppsan. Och vaccinet är slut i stora delar av Stockholm, så jag får se om jag kan hitta nån som kanske kan förbarna sig då.

Hela eftermiddagen har jag knypplat på "Tittin" och lyssnat på Lugna Favoriter, det har varit skönt. Det kryper i huvudet och högerhanden domnar, men lite skit får man väl tåla. Sonen handlade middagsmat så jag gjorde Heta Räkor när han och flickvännen kom hem. Han har oxå köpt en USB-hub (Tack för ordet, Snurr), men den har jag inte orkat sätta i den. Ska knyppla en stund till och se om jag orkar plugga i den sen, för då kan jag lägga in en fräsch bild på "Tittin".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0