Det händer mycket...

... i mitt liv just nu. Jag skriver blogg på Lunarstorm, men fattar mig lite kort här ikväll.

Jag kommer snart bli utförsäkrad pga min långa sjukskrivning. På måndag kommer jag återgå i tjänst på 25% och det är både roligt och lite läskigt. Jag längtar efter jobbet, men samtidigt vet jag inte hur min kropp kommer att reagera. Innan jag kommit upp i heltid kommer min sjukförsäkring gå ut så det blir nog tufft ekonomiskt ett tag.

Jag har hälsat på min dotter i Oslo och engagerat mig lite extra i tonåringarnas körkort och jobbsök, samt haft besök av ytterligare en dotter och hennes döttrar. Livet som mamma och mormor är underbart även om det tar energi av en... så ger det oxå energi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0