Körkort i Västerås

En lång och intensiv dag! Vaknade kl 7.00 av väckarklockan. Strax före 8.00 åkte Jens och jag mot Västerås, vi anlände Vägverket strax före 9.00 och Jens registrerade sig för teoriprov. Kajsalisa kom och sällskapade med oss tills det var dags för hans skrivning, sen åkte vi iväg till Malmens konditori och fikade på Budapest-bakelse, kaffe och Trocadero. Efter 50 minuter hörde Jens av sig... HAN HADE KLARAT TEORIN! .... M.a.o tog han körkort idag, uppkörningen klarade han för två veckor. Kajsalisa gav honom vägbeskrivning via telefon och han letade sig själv från Vägverket till konditoriet, premiärkörningen för honom! Vi blev kvar på kondiset ett par timmar. Jättemysigt att sitta och snicksnacka. En stund före 13.00 bröt vi upp och åkte hemåt.


Tack, Kajsalisa, för en fantastisk förmiddag! http://kajsalisa.blogg.se/2009/october/dejt.html

Jens och jag åkte tillbaka till Sanda, utan övningskör-skylten, for förbi McDonalds och Willys på vägen. När vi kom till Sanda hade Linnéa och flickorna redan kommit. Vi mös och lagade middag... de blev sent och hon blir kvar över natten. Jag kunde inte låta bli att köpa en spök-tårta... och den festade vi på förstås.



Nu ska Jens ut med Hagge, flickorna sover... och jag ska oxå lägga mig, dödstrött efter en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Ia

Vet Du..jag bara njöt hela kvällen igår, så härligt att ses igen!



Idag ska här städas...hemmet förfaller när jag bara "roar" mig vid datorn ;)

2009-10-31 @ 09:40:15
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Du...kom hit och städa så ses vi idag igen ;) Det kan få bli en god vana :D

Kram

2009-10-31 @ 12:29:14
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0