Tillbaka på jobbet

Fyra timmar har jag jobbat denna vecka hittills. Hur det gått är en definitionsfråga... Jag mådde risigt när jag kom dit igår, smög in på mitt rum och skakade som ett asplöv... men det blev bättre sen. Satt på min stol en stund och tittade på en bukett vackra rosor som stod på mitt bord. Sen kom en kollega in efter lunch och vi satt och pratade en stund innan jag gick en sväng i korridoren och hälsade på folk, pratade lite med chefen om hur den närmaste framtiden ser ut med arbetsschema, försäkringskassa och läkarbesök.



Idag var det mässa och personalmöte ... och jag fick hålla en präst i handen för att kunna gå upp och ta emot nattvarden... men jag GJORDE DET utan att rasa ihop, trots att jag skakade i hela kroppen. Blev välkomnad tillbaka med en stor applåd vid fikat. Det känns gott att vara "tillbaka" på jobbet, men just nu känns det som första steget på en sjumilavandring innan jag är "tillbaka" på riktigt...

Kommentarer
Postat av: Snurran

Det blir bättre när "premiärnerverna" har lagt sig! :-)Ta det piano bara! kram

2009-10-07 @ 20:11:48
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0