Urvot...

...säger min man istället för att svära (ibland)... Han vet inte vad det betyder och inte jag heller... Men just nu känns "urvot" som ett bra ord. Jag är så trött idag att jag tycker hjärtat får slå extra slag bara för att jag ska orka andas. Slog ändå på datorn för at få kvällen att gå, jag menar, det spelar ingen roll vad jag gör, jag är trött iaf, men tiden går lite lättare när jag sysselsätter mig med nåt. Googlade på Icakuriren och hittade artikeln som jag medverkat i. En kommentar där gav mig nytt mod: "Kungens tapperhetsmedalj..." http://www.icakuriren.se/Kropp-Sjal/Ma-bra/Kolla-skodkorteln/

Vi har haft grannen inne på fika. Hon gillade "spöktårtan" och tog två bitar. Verkligen kul att hon kom in en stund. Just nu är Janne i Strängnäs och köper mat åt oss. Jag orkade inte följa med in på restaurang, ännu mindre handla. Har jobbat nästan klart med Thyras mössa. Påtade snören till den igår, kul att få användning för påt-gumman jag köpte på syfestivalen och det blev riktigt bra snoddar till en babymössa. Håller på med Änglas mössa nu, jag gör tofsarna till båda mössorna samtidigt sen...



...nej, åter mot mitt sköna soffhörn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0