Dagens göromål

I syfte att fortsätta inpireras av vad jag orkar istället för att stirra mig blind på det jag inte orkar så blev dagen så här efter 11 timmars djup sömn och jätteproblem att komma ur sängen:

- frukost
- mata djur
- 26 minuters stavgångspromenad i skogen, den första på fem månader!!!
- ringa morbror, yngsta dottern och mamma som hunnit ringa när jag var på promenad
- ta ut alla djuren
- vispa ihop en sockerkaka
- göra rent hos marsvinen
- plocka undan packningen i hall och kök från helgens båtutflykt
- duscha merparten av blommorna i vardagsrummet
- putsa två av fönstren i vardagsrummet
- stryka gardin
- duscha
- hänga upp gardin
- plocka undan allt som samlats i högar på båda borden i vardagsrummet
- packa ihop knyppeldynorna och alla tillbehör
- fixa fika
- intervjuas av Ica-kuriren
- ta in alla djuren
- middag
- prata med en arbetskompis
- avvisa en dörr-försäljare
- knyppelkurs
- fika med gubben

Nu är jag trött, men det är jag ju jämt!

Kommentarer
Postat av: lelleplutt

Blir svettig bara av att läsa vad du gjort...

2009-09-21 @ 12:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0