Bärgning

       

Igår köpte vi en kruka små-påskliljor till oss och de fick fröjda mina ögon på morgonen. Janne ringde mig vid 6-tiden, hans bil hade lagt av i Läggesta-backen på väg till jobbet. Först skulle jag åka och bogsera honom, men så kom han på att han inte hade nån ögla i fram på sin bil så jag hittade nummer till bärgare istället. Sen fick jag hämta honom inifrån Strängnäs och köra honom (nå, han fick köra) till jobbet i Södertälje innan jag körde ner till Sanda igen. Usch, vad otäckt det var. Jag hade världens problem att hålla mig vaken och väl framme slocknade jag som ett ljus.... vaknade nyss. Ska diska innan Linnéa med familj kommer. Solen skiner så ute måste vi vara en stund!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0