Lite ditt och lite datt

Tog telefontiden på jobbet igår em, det gick bra. Sen hämtade jag Su, vi åkte på bio i Heron och såg "Flickan från ovan". Två haltande fnittriga tanter... det blev en jättetrevlig kväll... filmens djup till trots. Trött som en koala dök jag i säng så fort jag kom hem.

Upp i ottan. Var på jobbet före 8.00. Delade vinet och bad tackbönen i morgonmässan... sen var snart mina två timmar gjorda. Så grymt trött, åkte hem och somnade i vardagsrumssoffan. Bekki väckte mig med ett ljudligt "TYYYYST!" ... jag snarkade tydligen rätt duktigt. Fixade en snabb lunch och gick till pendeltåget. Satt utanför och stickade estnisk spets i solen i väntan på att klockan skulle bli 2. Fick sällskap av en liten dam. Det är ofta små söta tanter i hattar kommer och pratar handarbete när jag sitter och väntar in tiden, det är väldigt trevligt! Terapi. Gick hem från pendeln oxå. Kände mig nöjd. Monica hade fixat tonfiskrulle till middag...

Fortfarande trött!

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0