WhAT?

          

Vaknade till ett snötäckt Sanda imorse... Det regnade när jag gick och la mig inatt... men imorse var det snö! Nå, nu börjar det torka upp och barmarken skymtar.

Satt uppe till halv två inatt. Bra flyt på stickorna, hann ända upp på Pippis klänning. Kanske blir jag klar med tröjan i helgen, men jag har glömt nål att sy ihop den med. Jag har oxå glömt Justins tröja hemma och de kommer om ett par timmar. Och så kamerasladden då... men jag kom ihåg mig själv och Ragnar, alltid nåt!



Ska väl tillbringa en stund med stickorna. När Justin kommer tänkte jag ta med honom och hälsa på Grisen!

              

Kommentarer
Postat av: Lasse

Men hur kan man kalla en sån söt hund för grisen :)

2010-04-26 @ 06:00:23
Postat av: Gunilla

Jadu Lasse, den som det visste. Jag föredrar Gullegrisen!

2010-04-26 @ 12:48:34
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0