Godmorgon världen

Gick upp för en timme sen och har nu varit ute med Bamse på långpromenad. En människa med hund och en väldig massa småfåglar och en skata har vi mött. Helt otroligt att jag är uppe och ute vid den här tiden på dygnet! Men vad skön luften är, fräsch och krispig. Bamse är mycket piggare på att gå längre prommisar nu och förutom vaniljpannacottan igår har jag hållt mig från sötsaker och gått åtminstone ett par halvtimmar med honom varje dag. Men den vaniljpannacottan var jag väl värd!


...så här ser jag inte ut just nu!

Hm, det känns som jag ska hälsa på sängen en stund till... sen ska jag nog ta en sväng ner till Sanda hoppas jag. Janne åkte dit efter sitt nattpass och vi har väl inte varit där på 4-5 veckor... jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Marianne

Jag blir glad när jag läser det här! Och Du var verkligen värd den där vaniljpannacottan! Kram <3

2010-08-28 @ 10:38:35
URL: http://maralutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0