Sanda!

Åh vad härligt att vara här igen! När jag sovit gott ett par timmar till imorse och pratat en stund med Monica så gick jag en långpromenad till med Bamse, sen packade jag ihop och for iväg. Hann umgås med Janne i nästan 2 timmar innan han åkte iväg till sitt nattpass. Nu har jag varit ut en kortare prommis med Bamse och längtar efter att klockan ska bli typ 21.00 eller nåt. Ögonen är svullna och konstiga och jag är jättetrött. Men jag ska sätta mig vid TV:n och virka en liten stund, i sällskap av Bamse och Ragnar.


                      

Bamse satte sig mitt i packningen och vägrade gå därifrån. Jag tror han försökte säga att vi varit borta tillräckligt mycket och nu skulle han minsann se att till att komma med. Härnere har både Bamse och Ragnar varit lite oroliga. Bamse skäller på skuggor och Ragnar kör långa skräniga serenader och vill inte kommar ur buren... det är några veckor sen vi var här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0