Beach och regn ... (Lanzarote)

Sista heldagen harnere! Vi borjade dagen tidigt (for den har veckan alltsa), vi var nere vid beachen, Playa del Carmen, redan en stund efter 10.00. Vi ville verkligen suga ut de sista timmarna sol for att rusta oss infor Sverige och vinterkylan. Tva samtal fran jobbet fick jag, perosnalansvarige ville veta om jag ville folja med pa jullunchen pa Langholmen och min chef ville prata om en ny diakontjanst som ska tillsattas. Han berattade att det varit -16 grader hos honom inatt. Efter nara fyra timmar i solen och med "Flugornas Herre" som sallskap for mig och Ipoden for Janne sa knallade vi over vagen for lunch... sen var det bara att gallopera hem for regnet kom med besked. Blota som vi var, duschade vi och spenderade eftermiddagen inomhus och sen pa balkongen nar det torkat upp lite. Hann en hel del pa "nunnan", har nastan gjort en hel farg nu!

             

Ute och atit har vi varit nu, samma som forsta kvallen, Cordon bleau... och nu ska vi svulla i oss lite spanska snacks och sova sista natten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0