Det blir jul här oxå!

Men inte en jul som är som vanligt. Bekki gör cupcakes, vi har en gran som det faktiskt ligger klappar under... och en julkrubba. Men vi har tappat traditionerna kring julen sen barnen började växa upp så det är en mellanperiod i livet. Vi har firat hos Monica för några år sen, hos Bella och Linnéa likaså, vi har firat hemma med bara Jens och Bekki men nåt annat år haft huset fullt. I år firar Linnéa och Bella med sina svärföräldrar, Jens likaså... men istället firar Tim här medan Janne jobbar. Monica, Bekki och jag bor här så... Här förmedlar jag lite av vår julkänsla :O)


Julkrubba från Betlehem, min favvo! Julklapp från jobbet för några år sen.
Duken köpte vi på Lanzarote helt nyligen, jag älskar den
!

                 
                  Bekki har gjort ett pepparkakshus


Bamse trivs under granen bland alla spännande klappar. Dessförinnan var min handbroderade
julgransmatta lite för spännande... men klapparna får vara fria från tandmärken :O)

Shit vad det var svårt att koncentrera sig på hinduismen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0