Julfirande!


Jul- och vinterinspirerade amigurumis

                         

                               
Kalle Ankas jul!


Hummern var inte lika god som vi förväntat.. en snuskhummer alltså!


Bamse tycker inte alls att Bekki är "hård"          ... och jag jonglerar med passionsfrukten


Här har vi Gotlandmackorna. Säsongens frukter (här mandarin, banan, passionsfrukt, ananas, vindruvor, kiwi) cocktailtomat och gurka. Detta med stekt bröd, entrecote, stekta champinjoner och bearnaise-sås.

Har varit ute med Bamse och Bekki har öppnat sina paket. Monica och jag hade inga paket under granen i år, våra klappar har kommit på andra sätt :O)

Undrar om jag ska renskriva lite anteckningar från hinduismens lektioner.... jag har ont i huvet, så jag tror jag skippar midnattsmässan. Bekki är sjuk, när jag ringde Bella och Jens för att önska dem God Jul var de oxå sängliggande och Monica har en grym huvudvärk. Janne, Tim och jag är hyfsat pigga även om jag hostar än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0