Nu får jag ta och skärpa mig!

Jag beter mig verkligen som en skoltrött unge! Men det är jag inte! Jag tycker det här är kul... vad är det då som inte funkar? Min hjärna är jul-ledig kanske??? Här sitter jag igen och klockan närmar sig fyra, inget tenteri är gjort idag heller!

Vaknade kvart över 9, Bamse hade inte skällt, men halv tio var vi ute ändå. Sen har jag pratat med Janne, fixat med djuren, ringt lite, låtit tiden gå, gått ut med Bamse igen.


Bamse har hittat nåt spännande i en snödriva... jag tror det var en sork faktiskt!
 
                               
                                Han älskar skogen!


Och han älskar snön. Han vill verkligen inte gå in!

                  
                   Mammas deppiga YETI, han vill vara ute!

Nu är huset tomt på karlar och döttrar så jag ska ta en dust med "denomination" igen. "Sekt" och "kyrka" ska väl inte vara så svårt.... EN fråga ska jag väl få klar iaf!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0