Usch vad svårt!

Jag har för mycket i huvudet! Kommer inte igång med hemtentan. Idag har jag surfat runt på internet, kliat mig i håret och låtit tankarna fara runt. Jag tror inte längre att jag egentligen behöver tid för tankar, bara att jag är rätt oinspirerad över att kasta mig över dessa tunga engelska böcker i ämnet religionssociologi och behöver en orsak att slippa. Ändå är ämnet högintressant! Men jag har liksom inte rätt "spirit" för det. Men när klockan närmade sig fyra började jag iallafall att skriva lite på ämnet "kult". Sen måste jag ju ut med Bamse ... och nu har jag skrivit nästan en A4 om "kult" och börjat på "denomination". Nu slår jag ihop för ikväll och försöker ta nya tag imorgon. Jag jobbar egentligen bäst under press, men jag tänkte undvika just pressen denna gång. Det kommer nog bli press så det räcker framåt den 12:e ... försöker locka mig själv med en ledig vecka om jag kan skicka in tentan redan nästa vecka... men jag är inte så lättlurad :O(

Men men, ögonen är grusiga och jag tänker att lite TV, lite broderi och en kvälls-Bamsenad säkert gör pluggandet lättare imorgonbitti...

                  
                     MIN yeti!

Kommentarer
Postat av: Ia

Jag är ju precis likadan....det är som att kroppen inte fattar detta med kravlös ledighet!!!!!



Heja på!

2010-12-27 @ 19:27:49
URL: http://kajsalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0