Fullt ös, medvetslös

...nej inte riktigt, men fullt ös iallafall. Sov illa och fick väcka både Jens och Bekki imorse, de försov sig lite båda två, sen somnade jag så hårt och trodde inte det var sant när klockan var 10.00. Kom inte upp förrän 11.00. Linnéa kom hit med sina flickor och hälsade på Monica som är på besök från Norge. Janne skjutsade in mig till terapin och sen möttes vi allihopa i Centrum, Monica och jag fixade ögonbryn och fransar med framförallt Ängla som intresserad åskådare. "Svider det mommo, har du ont?"

           

Sen stekte jag pannkakor till hela gänget innan alla försvann ut på olika håll. Fast innan huset blev tomt hann vi fika på ostkaka och marsipanbröd... fast det var nog mer russin i den än marsipan...

            
                                    

Nej, jag ska prova spikmatta och tidig säng-gång. Imorgon nya spännande äventyr, även för datorn som ska lämnas in för den laggar så förtvinat... kanske har den nåt trist virus?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0