Måndag so far

Vi skjutsade Bekki till kiropraktorn idag... och det var helt otroligt! Hon knäckte loss lite låsningar och Bekki återfick styrkan. Bekki var helt överväldigad! Sen somnade hon i bilen på väg hem. Kiropraktorn sa att det var en vanlig reaktion, undrar om Bekkis illamående oxå är det?

Janne gjorde våfflor till middag. Ska lägga ut receptet här för om en månad stundar våffeldagen och det receptet vill jag ha med mig. Med internet och denna blogg kan jag få med mig det överallt där det går att låna en dator med internetuppkoppling!

Följde med Jens och hämtade Mitsubishin som varit utlånad ett tag. Fruktansvärt mycket bilar överallt, kollektivtrafiken fungerar ju knappt här i Stockholm. Nästan -20 grader och halt i backar och kurvor! Och jag har aldrig sett så många civilsnutar på en kväll!

Nu ska jag skriva ner receptet och brodelera lite, men det blir nog en tidig kväll. Ryggen värker och jag är extremt trött!

                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0