Missinassen igen



Det blev väl rätt likt! Fast jag har ett grövre garn än vad som angavs i mönstret och så har jag gjort några småfel förstås. Håller på att testa lite olika flingor, vill ha några i granen nästa jul. Jon har en bok med massa vackra snöflingemönster som jag ska få i födelsedagspresent av mamma och pappa. Just nu finns den inte i bokform, upplagan var slut, men den är på gång i nyupplaga och då ska jag beställa den. Håller på med en annan snöflinga nu som jag hittade i mina nybörjarpapper från "Splittringarna", frivolitetsklubben i Järfälla som ses en söndag i månaden.

Nej, nu ska jag se om John Blund behagar dyka upp. Imorgon får jag huset fullt med folk. Jens och Sandra jobbar med skottning i snöstormen. Jens åker antagligen direkt till verket imorgonbitti. Han måste sova mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0