Utan moffe

                               

Klarar mig rätt bra faktiskt, trots att jag bröt smärtlindringen hastigt. Fördelen är att jag är klarare i huvet, nackdelen att jag har ont. Men det spelar ingen roll, det är ändå en bråkdel mot vad jag hade när jag åkte in på sjukan. Fördelen med att ha ont är att jag är uppe och vankar betydligt mer, det får smärtan att släppa lite. Likaledes somnade jag vid halv nio igårkväll och vaknade vid halv tio imorse. Det var ruskigt skönt!

Har fått vittring på en ny sida i frivolitets-sida i Malaysia: Jon Yusoff  Måste säga att jag föredrar engelskans "tatting" och danskans "orkis". Ordet "frivolitet" väcker assosiationer som inte har med skyttlar och tunna garner att göra. Igår skrev jag ordet frivol i rubriken, och vips fick jag massa nya läsare. Kul (?) att folk är nyfikna på mina nattliga frivoliteter ;O) Igår ägnade jag den aktiva delen av dagen åt att frivolera på Jon´s "Magic Moment snowflake", mönstret fanns i Dubbelknuten (Frivolitetsknutens medlemstidning). Bild kommer så småningom. Funderar på att köpa hennes bok med snöflingemönster. Jättefina att stärka och ha i julgranen, tänkte jag :P Annars hade hon lite annat kul... att "tatta" runt ringar tex, tänk vilka örhängen:D

Bilderna nedan från hennes hemsida!

         
Magic Moment Snowflake                                                       Tatting runt ringar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0