Rapport från vardagsrummets camping

Ungarna kom hem helskinnade inatt. Fick en detaljbeskrivning om vad som hänt som jag inte ska återge här, men det var objudna gäster, knivar och poliser inblandat. Ingen kom till värre fysisk skada än nåt blodigt finger, men det är otäckt så det räcker när man springer runt med knivar, fylla eller inte. Bekki hade varit väldigt aktiv i att försöka avbryta bråken och bla fått tag i en kniv som hon gömt undan. När poliserna åkt och bråken var avstyrda så satt flickorna och pratade med varandra, men sen ville Bekki åka hem, hon mådde illa. Jag ville inte att hon skulle åka kommunalt klockan två på natten, hon och Jens hade ju bråkat tidigare på dan så det var inte lockande att be honom till att börja med, så jag erbjöd att betala taxi, men då ändrade hon sig så jag ringde och kollade med Jens. Han var på väg hem efter sin filmkväll i Nacka så han vände bilen mot stan. Sen är det svårt att ge vägbeskivning via telefon eftersom det nästan inte går att få fram åt vilket håll bilen kör...vad är "stan i ryggen" för honom, tex? På Eniros kartsidor ser man inte heller vilka gator som är avspärrade. Han hamnade fel flera gånger men tillslut hörde jag att Bekki och hennes kompis kom i bilen och då kunde jag slappna av. Kom i säng halv fyra.

          
          Härlig bild va? Nyfrissad och tillplattad :D

Det blev en längre sovmorgon imorse. Efter frukost och lite ompyssling av djuren tog jag en skön dusch. Tänkte skippa det snabbverkande morfinet idag, kände mig så pass mycket bättre i ryggen igår, men utan tabletter blev värken för jobbig tillslut. Men innan jag gav upp så hann jag iaf känna att axeln antagligen fått sig en rejäl smäll när jag dråsade i golvet i söndags, handflatorna är oxå bra ömma efter kryckorna, men det har jag inte märkt av pga de starka smärtstillande jag fått. Humöret är oxå bättre idag, har lite folk omkring mig. Janne vilar i soffan, Jens är en "pain in the ass" och ha lekt krokodil med griptången jag fått som hjälpmedel på sjukhuset. Han har kvar sin efter benbrottet så han har nypt mig i hullet, kastat strumpor, ryckt ur datorsladden och snott mobilen av mej med dem. Bekki har åkt och fikat med en kompis.

           
            Krokodilerna anfaller ;P

Nu ska jag spä på hullet med lite lunch och fortsätta frivolera på en ny ängel, en rosa!

Kommentarer
Postat av: __Bavaria__

Men fy vilken natt... :(



2010-01-23 @ 23:40:56
Postat av: Gunilla

Bavaria! Kan man hälsa på dig nånstans i sajberspejs?

2010-01-23 @ 23:51:28
URL: http://guggelutt.blogg.se/
Postat av: bekki

snygg dubbelhaka morsan

2010-01-24 @ 13:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0