Det är löööördagsmorgon...

Sov gott inatt, trots att jag sov hela eftermiddagen igår. Monica väckte mig strax efter 7.00 imorse för jag hade lovat att köra henne till jobbet. Kommunikationerna till hennes jobb funkar inte så bra på lördagsmorgnar...! Tog med mig Bamse, han gillar att åka bil och så blir det en liten prommis oxå, lagom i värmen. Som vanligt när vi kommer ur garaget vägrar han gå ur sin väska utan ska bli buren, antagligen gör värmen honom extremslö oxå. Men när vi kom förbi grannen med kattungar hoppade han ur väskan. Jag såg henne inte men Bamse hade koll på att det var spännande saker på gång... Grannen satt ute med kattmamman och ungarna. Tyvärr hade jag inte kameran med men mobilen fångade dem rätt bra den här gången!


                 
                   
                      
                     

De är ju så fantastiskt söta!

Nej, dagens äventyr har bara börjat! Ska försöka leva även denna dag med ett öppet sinne. Kanske kommer jag iväg till Sanda, kanske händer nåt annat skoj. Nu har Bamse och jag fått frukost, återstår Ragnar som oxå ska få sin ögondroppe.


Så här ser han inte ut längre, nu blinkar han mest och är lite irriterad. Om ett par dagar är han nog helt återställd, han ska ha droppar till på måndag.

Kommentarer
Postat av: Ia

Vilka underbara kattungar ;) Antar att de är tur att Du är allergisk för annars skulle väl en av dom flytta in till Dig ;)



Kram <3

2010-07-17 @ 10:37:18
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: Guggelutt

DET har du alldeles rätt i! En choklad- eller blåmaskad siames... eller en helig Birma, min favvokisse tillsammans med den brunmaskade britten! De är så vackra med sina mörka nosar, svansar och tassar mot det vita/cremefärgade...

2010-07-17 @ 19:09:37
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0