Lugn och fin...

Har tillbringat resten av dagen i ett lugnare tempo. Suttit och käkat ostbågar och pratat med ungarna, låtit tvättmaskinen gå för sig själv, dragit valpen runt tomten... Nu är det nästan färdigpackat. Fåglarna har fått njuta dagen på trappen och jag har hittat mina vita pirater och t.o.m tvättat dom. Nu ska piraterna bara strykas, jag ska duschas och så har jag skickat iväg en del av familjen till Sörskogens pizzeria för att köpa salladsrullar till middag.

                   
                    Sån stil han har den lilla latmasken!

Rebekka har redan dragit, Monica har bjudit med sig Jens på 30-årsfest (återstår att se om han följer med), 

                                                  

Janne och jag ska väl dra oss ner mot båten så småningom... 

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0