Semester...

...äntligen... men ändå, det har varit skönt att jobba när det varit så lungt och hett, jag har kunna hålla mig aktiv och "glömt" hur svettigt det varit. Idag har det varit svalt och det har varit så skönt att slippa ha en kropp som hotat börja brinna. Jobbade bort min lilla hög på jobbet, åkte hem och packade och väckte ungdomar, Jens och Sandra skulle följa med till landet.

Nu är vi här på Sanda. Janne satt och fikade med grannen när vi kom. Bamse och Kasper fick kolla in varandra. Sen har Janne och jag varit till Strängnäs och handlat, jag har lagat middag och Janne har diskat, Jens och Sandra har åkt in till Strängnäs. Behagligt supertrött....

              

Kommentarer
Postat av: Marianne

Bilbo hälsar och tackar så mycket för det fina mmset på sina kompisar!

2010-07-23 @ 21:04:40
URL: http://maralutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0