Softish onsdag

Kunde sova lite längre eftersom Jens och Sandra sov i Tumba med Bamse...så min enda animala uppgift idag var att ge Ragnar frukost, droppa hans öga och njuta hans sällskap en stund.



Jobbade två timmar på morgonen, möte med Filtklubbsordförande och nya diakonen, sen ett lite tuffare fondärende. Gick över till Konsum och MrMinit och gjorde en ny nyckel till Sanda samt köpte rostbröd till Su som bjöd på lunch idag. En trevlig pratig eftermiddag innan jag åkte hem. Fixade lite middag, satte upp "Vårfjäril" på knyppeldynan (spolade ju på garnet igårkväll) och satte mig sen vid TV:n för att brodera lite till "Mrs Marple". Bamse är hemma igen så vi har varit ute och hälsat på myggen. Monica sover, Bekki ska sova borta, Jens och Sandra sover i Tumba, Janne kommer snart hem från kvällspasset och jag ska falla ihop i sängen nu. Ont i huvudet och extremtrött... MEN imorgon är en ny dag med nya äventyr på lut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0