Usla måndagmorgon...

Jag sover och sover och sover... men nån energi lyckas jag aldrig uppbringa. Skulle vilja ta sköldkörtelvärdena men det blir först i augusti. Jag har en trevlig dag framför mig, men kroppen vill inte vakna trots en mysig och sval prommis med Ragnar och Bamse samt frukost med massa kaffe... och nu har jag gnällt här oxå. Det är svalare ute och jag välkomnar det. Har inga direkta problem med värmen, men det ska bli skönt att slippa fuktlagret över huden och svetten som konstant rinner i hårbotten. Många klagar över trötthet och kanske är det värmen som gör oss lite slöa...?

Nu ska jag droppa Ragnars öga och släpa Bamse runt lilla skogspromenaden, sen jobbet.... HEPP HEPP!


Kommentarer
Postat av: Stefan Nilsson

Hej Gunilla! Vilken värmebölja ni verkar ha där nere! Vi har till och från haft ganska varmt men det växlar med regn, åska o hagelskurar så här är det verkligen upp och ned.

Vad gäller trötthet så har både Lillemor och jag varit trötta en tid men jag försöker nu bestämt motverka det genom träning, träning och att hålla igen på maten. Läs gärna min blogg! Kram /Stefan

2010-07-19 @ 09:29:04
URL: http://stefansblogg.stefannilsson.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0