Vädret....

...är kanske inte det bästa, men vad gör det? Janne jobbar under huset och jag njuter av djuren. Ragnar ville inte gå in, men jag tvingade honom efter nån timme... och han SKA få komma ut igen! Det är rätt kul att se Ragnar och Bamse, de har så lika intressen, t.ex gnaga på grenar. Vi har lyft upp ett par rejäla grenar på altan och Ragnar sitter överst och gnager medan Bamse gnager nertill...


         

Grannen påpekade att det nästan är samma färger på min fjäril och Ragnar... det har jag inte tänkt på förut.



Till sist en liten stilstudie av fågelvärldens snygging, här presenterar han sig själv med namn och allt:


Kommentarer
Postat av: Linnea

Världens finaste Ragnar :)

2010-07-29 @ 20:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0