Ber om ursäkt...

... för mina klagolåtar de senaste dagarna, men jag föll igenom helt enkelt, det händer ibland. Ibland orkar jag inte vara klämkäck ... Men idag är det ännu lite bättre, molnet i huvudet börjar skingras, humöret är bättre, kroppen vägrar lyda till fullo ännu men jag slipper nog en ev. blodtransfusion ;O) Har sovit mellan 10 - 12 timmar de senaste dygnen och nu börjar kroppen komma lite ikapp. Dock, jag avbokade veterinären idag och sjukskrev mig resten av veckan för jag vågade inte sätta mig i bilen igår. Vi får se ikväll eller imorgon, nu har det vänt iaf och den känslan är nästan euforisk efter en rejäl pärs! Nu är det snart dags att spotta i nävarna och ta nya tag.

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0