Midsommaräventyret fortsätter

Igår stack Janne till jobbet vid 5-snåret, själv gick jag upp ett par timmar senare och började göra iordning för hemfärd. Våra kära Örebroare kom upp och åt frukost med mig, sen väckte jag ungdomarna och så packade vi järnet. Åkte förb Ica Maxi i Eriksberg och hittade en jätteampel med en jordgubbsplanta, den fick bli bröllpspresent tillsammans med en grön frivolitetsängel...jag skulle ju på bröllop klockan 15.00. Hem och packa ur, duscha och så iväg igen.

Fantastiskt bröllop, massa gäster, romantiskt så det förslog... samt en och annan  en tår som föll, inte bara från min kind...

 

Kvällen fick bli lugn. Gick ut med valpen, men han satte sig envist på ändan före skogen, trött efter allt midsommarbus antar jag. Broderade på min indianflicka, eller rättare sagt vargen hon håller om medan jag tittade på TV. Såg "the Ring"... men "the Ring 2" spelade jag in för senare bruk.



Nu måste jag börja packa igen. Just nu vill jag helst sitta hemma och häcka, men mina föräldrar har erbjudit sig att ta hand om några av mina djur så jag ska upp till Lågarö. Det kommer bli jättetrevligt så fort bilen är packad... men just nur hittar jag på dumma ursäkter för att slippa ta tag i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0