Pissvedur...

...som Janne säger. Regnet öser ner och vi kurar inomhus. Har varit en sväng till Karlssons för att köpa nåt, minns inte vad längre för Janne köpte kläder åt mig för över 1000kr. Jag behövde det verkligen, och det var t.o.m lite kul att stå där i provhytten medan Janne kom med än det ena än det andra. I slutändan åkte vi därifrån med tre tjockare tröjor, ett par piratmjukbrallor, två tunikor, ett linne, en kortarmad kofta och ett par JEANS... till mig alltihopa! Jeans har inte jag haft på 10 år! Jag får väl köra med dagens outfit ett par dar nu :O) ... kanske får jag en massa modeläsare då :D

Lite bilder:

Janne tyckte gårdagens bild på de råa laxbitarna såg läbbig ut, blev denna bild bättre?

           
            Myspys i solen, bild från igår.


Ragnar håller koll!


         
          Valpen har snott en hasselgren från Ragnar


Får jag inte sova i soffan ska jag komma så nära som möjligt iaf!

Skurarna kommer och går, två åskväder har dragit över, blött ute och trötta djur. Ska så småningom försöka packa mig ut i bilen och ta mig hem, Janne blir kvar på landet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0