Soft måndag

Tog en lugn morgon, städade ur djurrummet, gick på prommis med valpen, åkte till jobbet till halv ett. Hade samtal idag oxå, samma man som förra veckan, lite uppföljning. Han kommer på torsdag oxå, sen får jag nog slå på hejden... Stannade kvar en stund och skrev grund"manus" för anmälan till Patientnämden eftersom vi inte har nån skrivare hemma f.n. Åkte till Willys och glofsade i mig sushi medan jag väntade på Monica. Vi handlade, åkte hem och lagade mat. Lekte ute med valpen en stund, sen satte vi oss att titta på Twilight New Moon.

           

Bekki och Monica ska gå på Twilight Eclipse på onsdag och såg första Twilight-filmen igår för att uppdatera sig. New Moon var väl ok, borde antagligen ha sett 1:an först, men det går nog bra ändå. Håller på att sticka färdigt ett tröj-framstycke åt mamma med en döskalle. Hon har försökt sig på mönstret tidigare men tycker det är för jobbigt... men den blir inte klar till imorgon när jag ska åka upp med grejer till djuren som jag glömt.

Nu säger jag natti natti och uppsöker sänghalmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0