Studenteri och barnvakteri

Jag tror jag låter bilderna tala. Först har vi varit på studentuppvaktning! Kisen var med förstås!


Lite Paris Hilton över det hela?

                 
                  Han föredrog väskan framför t.ex filten när det blev rörigt på skolgården

                  
                  Men vi var inte där för att visa upp hunden utan för att gratta kusinen
                  som tog studenten!!! GRATTIS!


Jag har inte fått lov (än) att publicera bilder så jag tog med lite anonymare bilder.

        
         Man kan ha kul med alkohol på flera sätt!


Alkoholmissbruk???

Ikväll är Linnéa och Matte på fest hos Bella som fyllt 25 år. Ja, inte bara dom utan alla barn i vår familj... Två av barnbarnen tillbringar natten här och det är angenämt. Vi har haft brak-taco-middag där Jens, Sandra, Sarita, Victor, Rebekka, Janne, Thyra, Ängla, jag och mina föräldrar deltog. Sen gav sig alla mellan 17-20 år iväg, Monica och Linnéa åkte i förväg för att förfesta lite med Bella.


Mommos glada lax                                      Ängla älskar "Hitta Nemo" så hennes pajar vistas
                                                                 gärna i platspåsar.


Thyra äter fortfarande penicillin, men handen ser mycekt bättre ut! Ängla har köpt pajar (hajar översatt från Ängla-språk) på Fjärilshuset där de var igår. Hon köpte oxå en "butterfly-feeder" som present till mig. Den ska jag ta till Sanda och rapportera om alla fjärilar som jag vill ska komma och svärma runt den!

              
               Ängla hjälper Janne att vila inför nattpasset!


Sista kvällsrastningen!

Nu sover alla gott utom jag, dvs av oss som är hemma. Janne har åkt till jobbet och ungdomarna festar nog ett tag till.


Thyra i sin resesäng                                   Ragnar med hundknuten under vingen



Ängla i mommos säng                                  Pajarna i moffas säng, var och en fick 
                                                                  en gonattpuss av Ängla!

       
           .... och lilla Kisen i köket.

Jag ska knyta mig oxå, man vet aldrig när småttingarna vaknar!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Paris Hilton o co kan slänga sig i väggen ;)

2010-06-04 @ 22:53:58
Postat av: gunilla

Hehe, jag googlade på henne... hon samlar tydligen på pyttesmå söta valpar... vad i hela friden gör hon med dem sen? ryser lite vid tanken

2010-06-05 @ 21:18:52
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0