Sunny Sunday

Oj vad solen gassar idag! Vaknade till vid halv sju och satte upp valpen på "hyllan", en rabatt i terassen utanför dörren som han inte kan rymma ifrån. Han kissade så lydigt. Sen gick han ett varv under min säng innan han la sig i korgen igen, där har han (vad jag vet) tillbringat hela natten. Inget kiss och bajs på golvet när jag gick upp strax efter nio heller. Mäkta stolt valp-mamma (nu kissar han väl hur mycket som helst inatt, förra gången jag skröt trampade jag i skit morgonen efter). Efter en lugn morgon knallade jag över till C. Kisens återförening med sin mamma, pappa och taxen Bertil var go´ att se. Vi tillbringade många timmar i solen på deras tomt.


Gos med pappa Hugo

                  
                    Bus med mamma Chloe och pappa Hugo


                 
                  Gos bus gos bus gos bus gos bus...


              
               Familjen posar!

Men hur det än är så är han väl min hund nu, för när han ville vila la han sig hos mig, och när vi skulle gå hem följde han med utan krusiduller.

             

Ragnar var glad när vi kom hem sent omsider. Han har suttit ensam flera timmar. Dock ville han inte gå ut i hettan, han sitter så nöjd inomhus vid fönstret och tittar ut. Kisen ligger vid mina fötter... och solen får väl gassa ensam ett tag till innan vi går ut och njuter kvällens svalka istället.

Kommentarer
Postat av: Åsa

finns det nåt goare för själen än det här

nej

2010-06-06 @ 17:42:26
Postat av: Marianne

Helt underbara bilder! Pussa grabbarna från mig ;)

2010-06-06 @ 18:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0