Svullen måndag

Sov illa, vaknade med svullet fejs. Gick till jobbet ändå. Hade hela bordet fullt med papper som jag ville få bort. Åkte sen till Hagsätra och köpte frukostfrallor till de svältande teensen innan jag fortsatte till Sockenplans Thai och lunchade med Lotta. Sen hem, köra ut Jens och Sandra till Nacka innan jag däckade i soffan en stund. Bekki är på filmkväll hos en kompis, Monica kommer hem så småningom efter att ha haft en ledig dag, Janne har jobbat med båten och har vikt kvällen åt att meka våra båda kamremslösa bilar... och doktorn som skulle ringa halv tre ringde inte.

Hittade två bilder från augusti 2004... Har alltid gillat små hundar. I synnerhet vavvor och pappisar.


Min kusins chihuahua-valpar. En svart långhår och en vit korthår, ändå bröder! (aug 2004)


Emma RIP. Mitt lilla hjärta!                               Det finns en klar likhet!!! Vi får se hur 
(aug 2004)                                                      han kommer se ut när han blir stor... (juni 2010)



Kommentarer
Postat av: Marianne

Emma tycker jag är ett jättefint namn på en liten hund. Det skulle Bilbo ha fått heta om han nu blivit en hon...(och jag fått bestämma är det väl bäst att tillägga...)Jag tycker som du också om små hundar. Nu är ju inte cockern någon liten hund precis. Men han är mellanstor och den största jag kunde gå med på.

2010-06-14 @ 21:00:06
Postat av: Guggelutt

Emma, Elvira, Tessa, Sotis, Nanny och Christer Pettersson hette mamma och pappas hundar när de hade "pensionat" och tog emot papillon och phalene som gått ur avel... Christer Pettersson var en jätteståtlig hona, hon var hög och smal, lite som en liten vinthund och hon var så "ful" att hon fått det namnet. När mina föräldrar lämnade henne vidare gav de henne namnet Christel för hon lyssnade ju till Christer... Vad säger man om sånt?

2010-06-14 @ 21:26:07
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0