Heldag hos Linnéa

Jag följde med Janne till Linnéa i förmiddags. Han skulle hjäpa dem med att tapetsera en vägg och borra upp TV:n. Jag gjorde en cheescake häromdan för Linnéa utryckte viss önskan om den ;O), nu fick jag hjälp av Ängla att garnera den!



Lite hjälp och lek blev det...




      

Linnéa tog med sig Thyra och köpte mer tapet-våder medan jag försökte få Ängla att sova middag, men det gick inte, det var snarare jag som höll på att somna på madrassen i lekrummet. Sen gjorde Linnéa gjorde en god kyckling Tikka Maasala innan Janne och jag styrde kosan hemåt.

Vi hämtade upp Monica i Flemingsberg. Hon hade slagit i bakhuvudet igårkväll och ville komma hem en sväng. Nu tror jag det blir tidig säng för oss allihopa. Monica har ont och är förkyld, Jens skottade tak i Tensta igår och har rejält ont i halsen idag, jag är dödstrött... märker att alla infektioner och annat skit tagit hårt på den gamla tant-kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0