Nattsudd...

Så har Jens kommit hem. Han har lagt sig med jättehuvudvärk. Han fick ta tempen och två Alvedon, men han har ingen feber. Jag blir dock alltid orolig för hjärnhinneinflammation när ungarna får sån där ruskig huvudvärk... och han har ju varit förkyld igen nu.

Bekki har följt sin killkompis till t-banan och kommit hem igen. Hon har fått små söta pappersfåglar (origami) av honom. Sånt gillar ju jag :O)

               

Janne har inte hört av sig så han fick väl stressa till nattpasset efter festen. De skulle ha 20-årsjubileum på verket och personalen skulle fira.

Själv har jag glott på TV, "Morden i Midsomer" och "Mord i sinnet"... börjar bli mördande trist! Men en liten bit till hann jag på "Indianflickan och vargen".



Nu längtar jag efter sängen. Har preppat mig med extra Bisolvon och ett par doser Bricanyl. Hoppas få sova längre stunder utan hosta inatt!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0