Sköldpaddskavalkad!

Det har blivit några stycken... En saknas dock, och det var den som Linnéa fick. Jag har fotat den innan den blev klar, men missade att plåta den när den fått hår och ögon :O( Kanske hon kan skicka en bild för att komplettera min lilla utställning?

 
min första....                                                   Lottas och Monicas på GC


Go´jul som Ängla kallar den                              ....och Emilia-paddan


... och min nåldyna på lilla knyppeldynan

Tänk att jag som varit så svag för sköldpaddor i hela mitt liv, har ägt flera stycken och har två livs levande f.n,  fått en sjukdom där "vi" kallar oss "sköldpaddor"... vi sköldkörtelsjuka. Kunde inte passa nån bättre ;O)

               
                Kautchuk (indisk stjärna) och Esmeralda (grek)

Kommentarer
Postat av: Marianne

De finaste tjejer jag känner är just "sköldpaddor" ;)Emilia-paddan är för söt. Hon blir glad för att ha fått en av dina sköldpaddor uppkallad efter henne!! Jag visade den för henne igår (hon var för lat för att gå in och kolla själv, ja du vet ju hur sköldpaddor är hihi...

2010-03-05 @ 11:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0