Kalas och betes-släpp

Ännu en fantastisk dag! Gick upp halv åtta för att göra mig klar att åka till Vallentuna på betes-släpp med barnbarnen... men vid åtta ringde Jens att bilen total-dött i Nacka-tunneln... Jag väckte Janne som åkte och bogserade hem den. Kamremmen hade gått! På långfredagen gick kamremmen på Jannes bil.... och  nu gick den på min... vad händer härnäst? En snabb överläggning, sen tog Jens, Sandra och jag Mitsubishin och åkte till Vallentuna iallafall. Där mötte vi upp med Linnéa, Bella och deras familjer. Vi kom precis lagom till utsläppet så vi hade tur trots bilproblemet. Det är verkligen en superkul grej, tycker jag som gillar allt på två och fyra ben, med eller utan svans.


                              


Fika bjuder Arla på om man anmält sig!



Ponnyridning fanns för en billig peng och mommo bjuder förstås sina stora barnbarn på såna trevligheter!


                                    


Efter dessa begivenheter åkte vi vidare i karavan mot Norrtälje. Pappsen fyller 75 år imorgon och vi firade idag. Ett till litet födelsedagsbarn firades oxå, lilla Thyra fyller 1 år idag! Nu har jag inte bett om lov att publicera bilder på t.ex mina föräldrar, men ett släktfoto på långt håll törs jag publicera. Det är alla mammas och pappas barn med respektive, med barnbarn och respektive samt barnbarnsbarn... alla utom Bekki som låg hemma med en hemsk hals:



...och så en bild på  lilla 1-åringen förstås!

             

Kommentarer
Postat av: Marianne

Hälsa och gratulera din pappa från Claes och mig!

2010-05-02 @ 21:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0