Shoppat mig lycklig

Idag har jag shoppat loss ordentligt. Efter att ha krattat tomten åkte Janne och jag iväg... till ÖB, Karlsson och Solberga Trädgård. Jag tycker normalt shopping är asjobbigt, men idag föll jag för flera frestelser. Blommiga foppa-tofflor, badsrumsmatta, superbilliga blockljus, leksaker till Ragnar ... ja, jag minns inte allt... men det som gjorde mig mest lycklig var ett par ödlor i nån tunn svart plåt, bleckplåt kanske.



Janne har lovat sätta upp dem på husfasaden imorgon! De blir mitt signum :O)

Efter vår shoppingrunda gick vi över till grannarna som har Grisen. En trevlig eftermiddag med mycket prat och så Gris-gull förstås!


                           


Janne har nu gått med på att jag får köpa Grisen... men de har en annan intressent så vi får se... jag hade ju tänkt vänta till jag fått allergi-test-resultaten innan jag pratade med C, nu måste jag tänka snabbt om det inte redan är försent. Jag reagerar inte på Grisen vad jag märkt, men på Grisens pappa, dock inte mamman... och så har de katt oxå och det är jag väldigt mycket mer allergisk mot... då är det svårt att säga bu eller bä.

Nu har Janne bjudit på Skagenpanna och Ragnar är glad att vi är hemma efter en lång dag hemifrån. Lite TV kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0