Snackig torsdag

Låg kvar en stund i sängen och filosoferade över livet. Halv ett var jag på jobbet och dagens timmar ägnades åt Torsdagsträffens avslutning. Det var en uppsluppen stämning, Församlingskören sjöng, det var mycket allsång, mycket prat vid borden och maten var god. Sen pratade jag med min arbetsrumskompis om jobbet och framtiden innan jag åkte hem och tog ut djuren. De fick vara ute till en stund efter 18.00 i värmen innan jag åkte till min ena syrra för att prata om saker och ting. Det blev en riktig bra kväll, kul att träffa hennes familj oxå, det kändes gott när jag åkte därifrån vid 23-tiden. Då åkte jag till Tumba för att hämta Jens, Sandra och Jonny, skjutsade hem Jonny till Nacka och stöp i säng en stund efter midnatt.



Idag är jag "ledig" från jobbet eftersom jag jobbat några timmar för mycket. Ska snart åka till terapin och sen blir det Sanda. Janne är redan där, Jens ska med idag och imorgon kommer det flera så huset kan bli fullt. Jag har ingen dator denna helg så om jag inte kan låna någon så får jag önska er alla en riktigt trevlig helg!

                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0