20 sidor kvar

...hm, kan inte säga att så mycket fastnar längre. Ögonen är grusiga och jag ser suddigt oxå. Men men, imorgon ska jag repetera anteckningarna, åka hem och göra ingenting tänkte jag! Så 20 sidor till!

               

Annars har pluggande gått bra även om det blev lite mycket nu i sluttampen. Hade behövt nån dag till kanske, men tid får man väl aldrig nog av? 

               

Plugg hela dagen efter den sköna sovmorgonen. Ett par Bamsenader och så hjälpte jag Janne att slita ner tältet eftersom det var plusgrader. Det hade frusit och det ska ju inte stå uppe i vinter! Både pappa och mamma är friskförklarade och alla barn klarar sig bra, inga kriser i nuläget!

...och nu mot de 20 sista sidorna buddhism!

                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0