Bröllopsdag!

Idag har Janne och jag varit gifta i 18 år. Jag har suttit hemma med ont i kroppen, men så där skönt-ont som man kan ha efter ett redigt gympa-pass eller nåt. Yogamassagen gjorde nog bra nytta. Dock har jag varit riktigt gråtmild och mest känt för att grina och depppa, jag gav efter för det lite smått. Tror det hör till reningen av kroppen. Jag menar, hon masserade lymforna och så, jag var svullen i benen och framförallt knäna, och jag tror att ett "dränage" kan påverka psyket oxå, så jag lät det komma. Janne var i Gustavsberg och fixade i Justins rum. 

                  

Hela eftermiddagen har jag suttit i vardagsrummet och broderat på indianflickan, det har passat mitt humör. När Janne kom hem hade han tre röda rosor och en Frödinge-paj med sig så vi firade lite grand. Snart åker vi till Lanzarote så då firar vi lite mer :O)

Lite vinterbilder som Bekki och Tim tagit :O)

                         
                          


Puss och gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0